Eredményeink

Hogyan mérhető egy iskola?

Milyen mutatók alapján lehet eldönteni, hogy egy iskola jó-e, megfelelő-e, alkalmas-e egyedülálló, kivételes és hőn szeretett gyermekem számára? Persze rengeteg mutató van, mely alapján lehet dönteni, mint például: folyosók, közösségi terek mérete, belmagasság, mellékhelyiségek száma, választható szakkörök, vagy éppen tanulható hangszerek sokfélesége, stb….

Azonban a legtöbb szülő ilyenkor elsősorban arra gondol: milyen az iskola SZAKMAI mutatója? Milyenek a tanárok emberileg és szakmailag, hogy fogja gyermekem magát itt érezni és főleg: milyen eséllyel fog felvételizni EBBŐL az iskolából? És itt nehéz objektív válaszokat kapni, mert hát … mindenki mást mond, mindenkinek más a gyereke, az iskola meg magáról azt mond, amit akar… Tényleg: hogyan mérhető (ebből a szempontból) egy iskola? Van egy objektív mód, hogy ez mérhető és ellenőrizhető legyen:az iskolán kívüli versenyek eredményei, melyek tőlünk függetlenül mutatják, diákjaink hogyan teljesítenek idegen környezetben, stresszes feltételek mellett.Hát ezt próbálja meg bemutatni ez a menüpont, mely tanévek bontásában sorolja az eredményeket, lehetőleg oklevél-másolatokkal együtt.

Végezetül álljon itt egy megjegyzés, melyet a Boronkay György Műszaki Szakközépiskola igazgatóhelyettese, Dian János mondott 2015. novemberében rólunk: “Mi minden évben eredmény alapján sorba rendezzük diákjainkat. Ez ezres létszámot takar.
Az első húsz diákból 12 Verőcéről érkezett…”

Versenyeredményeink:

2021. november Bolyai Matematika Csapatverseny 4.  és 6. helyezés